مجری طرح کشت فراسرزمینی جزئیات اجرای این طرح را تشریح کرد و گفت: فقط چهار محصول ذرت، سویا، جو و دانه‌های روغنی شامل کلزا و آفتابگردان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از اقدامات وزارت نفت تقدیر کردند.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
رئیس موسسه تحقیقات برنج کشورگفت: با همکاری معاونت زراعت و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، طرح‌هایی برای افزایش عملکرد تولید برنج در خشکه‌کاری با سیستم آبیاری قطره‌ای در دست انجام است.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
در مدت ۲۰ ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
آمریکا از اقدامات جدید علیه روسیه و چین در زمینه تجاری خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
وزارت بهداشت سوریه از اقدامات جدیدی که دمشق علیه کرونا به اجرا درخواهد آورد، پرده برداشت.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شدت هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها که آخرین مورد آن یورش بن گویر به محوطه این مکان مقدس بود را محکوم کرد.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اقدامات مداخله‌جویانه واشنگتن در امور داخلی ایران، کشورهای جهان را به «حمایت از اغشاشات ایران» ترغیب کرد!
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید الگوی کشت به عنوان یک طرح ملی لحاظ و اقدامات لازم انجام شود.
معاون وزیر نفت در گفتوگو با خبرنگار مهر از اقدامات ویژه برای کارکانان صنعت نفت در دولت سیزدهم خبر داده و اعلام کرده است 150 نخبه در صنعت نفت جذب شدند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
ناصر کنعانی گفت: در خصوص تحریم‌های اتحادیه اروپا به طور قطع طی روزهای آینده اقدام متقابل و متناسب انجام خواهیم داد. ایران دولت مسئول و پایبند به تعهدات بین‌المللی است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکوم کردم اقدامات هنجار شکنانه ی عده ای معدود و فریب خورده در حوادث اخیر، بیانیه ای منتشر کرد.
وزارت راه و شهرسازی اهم اقدامات خود را برای کنترل بازار اجاره مسکن تشریح و اعلام کرد: دولت سیزدهم علاوه بر افزایش وام ودیعه و تعیین سقف اجاره‌بها، بسته کنترل بازار مسکن را تدوین کرد.
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ